Podvozek hotov dne 16.6.1958
Do Kvasin předán dne 17.6.1958
Výrobce karoserie: Škoda AZNP, Kvasiny
Výrobce podvozku: Škoda AZNP, Mladá Boleslav
Výroba: 1955 – 1961
Motor: Čtyřdobý řadový čtyřválec 1221ccm, rozvod OHV, čtyřstupňová převodovka, motor vpředu
Vrtání x zdvih: 72 x 75 mm
Stupeň koprese: 7
Výkon: 33,1 kW (45 k) při 4200 ot/min
Počet ložisek kliky: 3
Chlazení: s nuceným oběhem kapaliny a s ventilátorem
Mazání: tlakové, oběžné
Zapalování: akumulátorové, s rozdělovačem Pal Magneton
Karburace: Jikov 32 SOP
Elektroinstalace: dynamo Pal Magneton, 12 V, 200 W
Převodové ústrojí: převodovka v bloku s motorem, kardan procházející rourou rámu
Spojka: suchá, jednokotoučová
Převodovka: 4 stupňová a zpětným chodem
Synchro: 2.- 4. stupeň se synchronizací
Rozvodovka: upevněná na přírubu páteřové roury rámu, stálý převod 5,25
Podvozek (rám): páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený s centrální ocelovou rourou
Přední náprava: dělená, lichoběžníková, s příčným listovým perem dole a příčnými trojúhelníkovými rameny nahoře
Zadní náprava: dělená, kyvadlová, odpružená příčným listovým perem
Řízení: šroubem a maticí
Provozní brzda: kapalinová, jednookruhová, bubnová na 4 kola
Parkovací brzda: mechanická, bubnová na zadní kola
Kola, pneumatiky: plechová paprsková (hvězdicová) 4,00 E x 15, 6,00-15″
Rozvor náprav: 2685 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1250/1320 mm
Rozměry: 4500 x 1680 x 1520 (sedan)
Hmotnost podvozku: 590 kg
Poh. hmotnost: 1050 kg (sedan)
Max. rychlost: 105 km/h
Spotřeba: 9,5 – 10 l na 100 km
Karoserie: podvozková, celokovová, sedan
Počet vyrobených kusů: celkem 67 071, z toho 15 594 v Mladé Boleslavi, 13 359 v Kvasinách a 38 118 ve Vrchlabí.
Poznámka: asi 20 vozů (mezityp 975) bylo testováno s motory 1491ccm
1. Stav před renovací
2. Renovace podvozku
3. Motor před renovací
4. Motor po renovaci
5. Podvozek po kompletní renovaci
6. Tryskání karoserie vodním paprskem